Maak kennis met Finco

In februari 2017 verwelkomden we Finco Steffelaar als nieuw lid bij het Oxilion-team. Een korte kennismaking met de man die ervoor zorgt dat klanten krijgen wat ze willen en die gek is op (bord)spellen.

Wat houdt je functie eigenlijk in?

Als office- & supportmedewerker ben ik voornamelijk bezig met het helpen van klanten. Dit varieert van problemen met je site of facturen tot het bestellen van bijvoorbeeld SSL-certificaten.

Kwaliteit staat bij mij zeer hoog in het vaandel. Voor mij betekent dit dat ik wil dat de klant oprecht verrast is met hoe tevreden of blij hij kan zijn met onze service. Net dat stapje extra.

Hoe zorg je er voor dat klanten tevreden zijn?

Als uit de communicatie niet helemaal duidelijk is wat het probleem of de bedoeling is, neem ik eerst via e-mail contact op met de klant. Mocht daar niet genoeg duidelijkheid uitkomen dan bel ik.

Omdat ik wil dat de klant goed geholpen wordt en ik nog niet alles weet binnen in het bedrijf en alle mogelijkheden, overleg ik vaak met collega’s om tot de juiste, beste oplossing te kunnen komen.

Hoe ben je bij Oxilion terechtgekomen?

Ik heb vorig jaar reeds gesolliciteerd bij Oxilion omdat de instelling van het bedrijf me enorm aansprak. Tijdens dat gesprek heb ik blijkbaar genoeg indruk gemaakt om alsnog terug gebeld te worden toen er een nieuwe plek vrijkwam door de overname van Business Hosting.

Hiervoor werkte ik bij KPN, een bedrijf dat net als Oxilion, zeer klantgericht is. Hier heb ik veel geleerd met betrekking tot klantgerichtheid, meedenken en vooral dat extra stapje.

Gaat je ervaring je helpen bij deze functie?

De klantgerichte dienstverlening helpt mij enorm. Er is namelijk een grote, naar mening goede, verandering doorgevoerd bij KPN. Voorheen was er meer een korte termijn visie, maar dit is veranderd naar het behouden van klanten door middel van kwaliteit.

Standaard wordt er bij ieder klantcontact gekeken of het huidige abonnement wel bij diegene past, juist niet voor de upsale, maar om een passende dienst bij de klant te krijgen en de klant voelt dat er met hem meegedacht wordt. Iets dat ik ook hier bij Oxilion heel, belangrijk vind: dat de klant voelt dat er met hem mee gedacht wordt, dat er gezorgd wordt voor de beste oplossing.

Wat staat voor jou centraal in 2017?

Het verbeteren van mijn technische kennis en ervaring opdoen. Hierbij gaat het niet alleen om het productportfolio, alsook alle systemen en platformen waarop en waarover we leveren.

Ik wil de diepgang in en wil weten hoe alles in de achtergrond werkt om zo betere en elegantere oplossingen aan te kunnen bieden.

Leuke feitjes

Ik ben gek op spelletjes, in iedere mogelijk vorm. Bord-, kaart- en computerspellen.

Blijkbaar niet onverdienstelijk, ons team en ik spelen al een paar jaar op Nederlands en Europees niveau mee in toernooien. De hobby houdt zichzelf hierdoor ook in stand,want prijzen bestaan voornamelijk weer uit spellen.

Finco Steffelaar in het kort

Gek op bordspellen | Doet mee aan kampioenschappen bordspellen voor teams | Houdt van koken en lekker eten | Zeer gelukkig met vriendin |