Communicatie tijdens een incident

Als specialist in bedrijfskritische hosting werken wij proactief aan maximale snelheid, veiligheid en bereikbaarheid van jouw applicatie of website. Dat houdt in dat we jouw hostingomgeving proactief én reactief monitoren. Wanneer er zich onverhoopt een incident of onderbreking voordoet, gaan wij direct aan de slag om dit op te lossen.

Afhankelijk van de impact van het incident melden we tijdens of achteraf de reden van het incident, de impact, de oplossing en het eindresultaat. Dit wordt een Post Incident Rapportage (PIR) genoemd.
Bij kortstondige onderbrekingen lossen we éérst het incident op en communiceren we achteraf de oplossing en eventuele vervolgacties. Bij grotere onderbrekingen stellen we je uiteraard direct op de hoogte van de ontwikkelingen. Dit doen we persoonlijk (per telefoon of e-mail) of via onze website: https://status.oxilion.nl.

Wanneer je Managed Hosting bij ons afneemt, zijn er contactpersonen opgenomen tijdens de intake. Deze personen ontvangen altijd een bericht van ons wanneer de managed dienstverlening getroffen is door een incident.

Wat kun jij doen?

Als je zelf een onderbreking van onze dienstverlening opmerkt, kun je dit tijdens kantoortijden telefonisch melden op: 088-7877678. Wij gaan er dan direct mee aan de slag!
Doet er zich een incident voor buiten onze kantoortijden? Plaats dan een spoedmelding via Mijn Oxilion.

Contact

Tijdens kantoortijden, maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur en zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur, zijn wij telefonisch bereikbaar op 088-7877678 en per e-mail bereikbaar op info@oxilion.nl.
Buiten kantoortijden kun je ons bereiken via het spoedformulier binnen ons klantenportaal Mijn Oxilion. Hierbij geldt een maximale responstijd van twee uur.

Terug naar kennisbank