Aanmelden Enquête Panel en Klantenraad


23 januari 2018

Om het nieuwe jaar goed in te luiden, starten we direct met onze goede voornemens: nog beter inspelen op de behoeften en wensen van onze klanten. Daarom starten we met een Enquête Panel en een Klantenraad. Ben je klant bij ons en lijkt het je leuk om hieraan deel te nemen? Meld je dan vóór 5 februari 2018 aan!

Customer Success Manager Lian aan het woord:

“De komende tijd ga ik in gesprek met onze klanten. Door middel van klankbezoeken, een Enquête Panel en de Klantenraad probeer ik het geluk van onze klanten te bevorderen.”

Enquête Panel

Als je in ons Enquête Panel zit, ontvang je ongeveer 8 tot 10 keer per jaar een korte vragenlijst met zeer uiteenlopende vragen. Denk hierbij aan vragen als: ‘hoe ervaar je het contact met onze support-medewerkers?’ en ‘welk onderwerp zou je interessant vinden voor een Lunch & Learn?’ Dankzij de antwoorden op deze vragen, kunnen we beter inspelen op de behoeften van onze klanten.

Heb je alle 8 tot 10 enquêtes voor ons ingevuld? Dan krijg je van ons een cadeaubon van Bol.com als beloning.

Klantenraad

Natuurlijk kun je ook deelnemen aan onze Klantenraad. In dat geval ontvang je eens per jaar een uitnodiging voor een fysieke ontmoeting. we bespreken dan persoonlijk hoe je onze dienstverlening en ons bedrijf ervaart. Na afloop ontvang je een beloning naar keuze.

Ben je nu helemaal enthousiast geworden? Meld je dan hier aan voor ons Enquête Panel, onze Klantenraad, of gewoon voor allebei! Voor de Klantenraad geldt: vol = vol.

Let op: je kunt je alleen aanmelden als je op dit moment klant bij Oxilion bent, met een geldig klantnummer.

Blog overzicht