Kennisbank Mijn Oxilion

Hulp op afstand

Krijg je jouw e-mailprogramma niet aan de praat? De instellingen zijn onduidelijk of je loopt ergens anders vast? Geen nood, wij helpen je graag verder.

Het is niet nodig om met je desktop of laptop onze kant op te komen. We kunnen gewoon een moment plannen waarbij wij je systeem overnemen en een oplossing bieden.

Afspraak maken is noodzakelijk

Voor hulp op afstand is het maken van een afspraak met één van collega's noodzakelijk. Het maken van een afspraak kan simpel via de e-mail. Stuur ons een e-mail met het verzoek tot hulp op afstand en we plannen een moment in.

Het is handig om in je e-mail alvast te beschrijven waarvoor hulp op afstand nodig is. Wij kunnen ons dan vast voorbereiden en zo de tijd tot een oplossing beperken.

AnyDesk voor Windows

Download hier het installatiebestand voor AnyDesk op een Windows besturingssysteem. Deze installatie is noodzakelijk om hulp op afstand te krijgen.

AnyDesk voor MacOS

Download hier het installatiebestand voor AnyDesk op een MacOS besturingssysteem. Deze installatie is noodzakelijk om hulp op afstand te krijgen.

Onze openingstijden

Maandag       08.30 – 17.30 uur
Dinsdag         08.30 – 17.30 uur
Woensdag     08.30 – 17.30 uur
Donderdag    08.30 – 17.30 uur
Vrijdag           08.30 – 17.30 uur

Voorwaarden bij gebruik van hulp op afstand

Voor hulp op afstand zijn enkele handelingen nodig zoals de installatie van software. Ook dien je rekening te houden met het feit dat een medewerker van Oxilion meekijkt op jouw desktop of laptop. Dit en andere zaken waar je rekening mee dient te houden noemen we hier puntsgewijs op:

  • Hulp op afstand is niet kosteloos. Deze vorm van support wordt in rekening gebracht per kwartier á € 25,00.
  • Installatie van software vooraf is noodzakelijk. Het gaat hier om de software AnyDesk.
  • Een medewerker van Oxilion kijkt met je mee en neemt eventueel je PC over. Sluit persoonlijke en/of gevoelige data voor de tijd af.
  • Wij kijken alleen mee op verzoek. Na het afsluiten van de sessie zal er niet opnieuw worden meegekeken. Is dat wel gewenst, kan dat opnieuw worden aangevraagd.
  • Wij verwijderen geen gegevens. Indien dit wenselijk is, wordt uitgelegd waar je dit zelf kunt doen.
  • De sessie wordt opgenomen en later verzonden voor naslagwerk. Wij bewaren de opgenomen video maximaal twee maanden.