Kennisbank Mijn Oxilion

Welke gezichten zitten er achter Oxilion?

Bij Oxilion is ons team onze trots. Met slechts zeven toegewijde medewerkers, elk met een sterke IT-achtergrond of doorgegroeid binnen ons specifieke werkgebied, leveren we topkwaliteit hostingdiensten. Onze technische experts blijven zich ontwikkelen door interne opleidingen en externe studies.

Mark Pierweijer

Customer Support

Verantwoordelijk voor de support werkzaamheden en het onderhouden van contacten met onze klanten. Daarnaast coach en begeleid ik mijn collega's.

Hardwerkende en vrolijke collega. Altijd focus op de klant. Wordt blij van het leveren van goede support en het oplossen van vragen. Trotse papa van twee kinderen.


Mark Klein Langenhorst

Customer Support

Verantwoordelijk voor het meedenken met onze klanten en vragen beantwoorden.

Wordt blij van het uitzoeken en oplossen van technische vraagstukken. Altijd op zoek naar antwoorden van hoge kwaliteit en veel detail. Wil graag verschil maken voor de klant en tegelijk hiervan leren.


Jerry Cleofa

Customer Support

Met plezier help ik klanten met vraagstukken over onze dienstverlening of hoe zij diensten kunnen bestellen.

Positief en energiek persoon met grote passie voor voetbal. Krijgt energie van tevreden klanten. Trots op zijn partner en twee kinderen.


Roan Plantenga

Customer Support

Verantwoordelijk voor het leveren van goede support en zorgt dat klanten zonder problemen gebruik kunnen maken van onze producten.

Enthousiaste en gedreven professional die blij wordt van het oplossen van vraagstukken van klanten. Werkt graag in een hecht team en dat hebben we. Fanatiek sporter en gamer.


Daniël Broen

Team Lead Oxilion

Verantwoordelijk voor alle projecten binnen Oxilion en de medewerkers binnen dit gave team!

Wordt blij van vooruitgang en het zien van een goede werksfeer. Trotse vader van 4. Fanatiek gamer en geniet van een lekker biertje, liefste een IPA of Tripel.


Hindrik Deelstra

Support Engineer

Verantwoordelijk voor de levering en het onderhouden van onze systemen. Pakt tweedelijns vraagstukken op en biedt zo ondersteuning aan de Customer Support.

Vasthoudende collega en werkt erg secuur. Altijd op zoek naar verbetering in onze dienstverlening en wordt blij als die verbetering gevonden is.


Leon Pierik

Support Engineer

Verantwoordelijk voor de tweedelijns support. Richt servers in en onderhoudt deze.

Vriendelijke en zeer geduldige collega die het fijn vindt om klanten te helpen bij het oplossen van technische vraagstukken.